close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תוכנת ERP של חברת אלמוג, כל היתרונות של תוכנה משנת חיים

מערכת שורשג אלול, תשפא11/08/2021

מדובר על קבוצה גדולה של קונים הנכנסים לאתר האינטרנט שלנו...

תגיות:
צילום: freepik

עולם העסקים היום לא דומה בשום צורה ואופן לעולם העסקים אותו חוו ההורים שלנו והסבים שלנו עד לפני שנים לא רבות. היום אנחנו עובדים בכל מקום, בכל זמן, מחוברים למכשירים שהופכים את העבודה שלנו קלה יותר, מהירה יותר, יעילה יותר.

היום, לאור העובדה כי לקוחות לא נכנסים לעסק רק בשעות הבוקר לא כולל שעות המנוחה בין 14:00-16:00 , אלא מדובר על קבוצה גדולה של קונים הנכנסים לאתר האינטרנט

צילום: freepik
שלנו, הוא החנות לכל דבר ועניין, לכל אורך שעות היממה. היום אנחנו נמצאים בעידן בו אם לא נגיב במהירות אנו עלולים לראות איך בקלות רבה מדי הלקוחות שלנו, הלקוחות הנאמנים שלנו, פשוט בורחים מבין האצבעות שלנו והולכים למתחברים רק כי לא היינו מחוברים ויעילים , רק כי לא הגבנו מהר ולא נתנו את המידע המתאים בזמן.

לא רק זה, אלא גם כאשר אנחנו מזמינים סחורה, לא תמיד בן אדם פשוט הסופר את חומרי הגלם ואת המוצרים, הוא זה שידע להגיד בדיוק מה אנחנו צריכים. הרי הביקוש משתנה כל הזמן. לעיתים בחודשים מסוימים רבים ירצו מוצר מסוים בעוד שבחודשים אחרים הבחירה תשתנה לחלוטין. איך נוכל לזכור ולנתח באופן אמיתי את הנתונים הקיימים ברשותינו? אם אנחנו לא מומחים לסטטיסטיקה באוניברסיטה הרי שבמובנים רבים מדובר על מבצע ממש בלתי אפשרי.

אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אלמוג ERP היא תוכנה שתעזור לכם לשים את כל הנתונים שלכם בסל אחד. היא זו שמאפשרת לכם לבצע פעולות שונות הנוגעות לעסק בכל מקום , בכל זמן , מכל מכשיר. רוצים לשמוע עוד? מוזמנים לקרוא את המאמר הבא וכמובן לפנות לאתר שלנו.

מה מאפשרת לכם תכנת ERP אלמוג
קודם כל , לשים את כל הנתונים במקום אחד : הבעיה הכי גדולה של עסקים גדולים וקטנים היא שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה ולהיפך . כלומר, אין קורולציה ולעיתים אין ידע ותיאום בין אגפים שונים של העסק , גם בעסקים קטנים עד בינוניים. לכן, תכנת אלמוג ERP מאפשרת לכם להכניס את כל המידע למקום אחד. הקופאית מכניסה מידע מסוים לCRM שמגיע למי שאחראי על האספקה שעובר דרך המנכל , הסינכרון בין כל הגורמים יכול להביא ליעילות מירבית.

לנתח את המידע באופן מושלם: אדם תמיד יכול להתבלבל בספירה , מה שמכונה בדרך כלל לא עושה בקלות. התוכנה, אלמוג ERP,מאפשרת לכם להוציא נתונים בכל זמן ולנתח את התנהגות הלקוחות שלכם. כך אתם יכולים להיזכר בתנועת הלקוחות בעונת החגים מלפני שנה , כמו גם אתם יכולים לקבל מידע בזמן אמת שיאפשר לכם להכין פרסומות מתאימות לעסק שלכם , לעניין את הקונים במוצרים חדשים ועוד , כי הנתונים נמצאים ברשותכם ולכן קל יותר לנהל את העסק על הצד הטוב ביותר מתוך ידע.

אתם יכולים לפתוח את התוכנה מכל מקום: שכחתם את המחשב במשרד ? צריכים לתת מענה דחוף באיזה עניין? כל אלו ברי פתרון , שכן כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את התוכנה, אלמוג ERP ולהוציא את המידע החשוב שיאפשר לכם להמשיך לפעול ולהביא את העסק שלכם קדימה.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם
רבים מוטרדים מכך שהם ימצאו את עצמם מתמודדים עם תוכנה שהם לא יודעים כיצד לעבוד איתה , אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנחנו כאן כדי לתת לכם ולעובדים שלכם הכשרה מקיפה שתעזור להם בסופו של דבר להתמודד עם האתגרים העומדים בפניהם כדי להביא לתוצאות משמעותיות תוך זמן קצר.

לא רק זה , אלא שתמיד אתם יכולים לגשת לאתר שלנו ולשאוב ממנו מידע נוסף שיעזור לכם לייעל את אופן העבודה שלכם בכל שעה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה